Boblende glede hele året

Selv om vi kan ha kalde dager og ruskete vær her i landet, er det noen som aldri lar det ødelegge en dukkert. Og det er eierene av et bad fra Polarbad.

BOBLENDE GLADE: Frank og Lisbeth Vedeld er takknemlige for hvordan denne våren har vist seg å bli for Polarbad Vest.

BOBLENDE GLADE: Frank og Lisbeth Vedeld er takknemlige for hvordan denne våren har vist seg å bli for Polarbad Vest.

Publisert av B2B ARENA AS
den 17.07.2020 kl 15:03

Polarbad Vest er importør av utendørs massasjebad, skapt for verdens tøffeste klima. De har den største franchisebutikken til Polarbad-kjeden, og har levert boblende gleder siden 1997. Polarbad har vært med i B2B ARENA helt siden oppstarten, og man kan telle en god del nettverksmedlemmer som har skaffet seg et avslappende massasjebad til hagen eller hytta. Utsalgene til Polarbad Vest er lokalisert pÃ¥ Digerneset i Ã…lesund og i Molde, og de har ogsÃ¥ to egne serviceavdelinger. Med over 20 Ã¥rs erfaring i bransjen, er Polarbad Vest bÃ¥de kompetente og opptatt av at du som kunde skal fÃ¥ det massasjebadet som passer for akkurat deg og dine.

Frank Vedeld er styreformann og daglig leder for Polarbad Vest, og sammen med kona, Lisbeth L. Vedeld (adm. sekretær), driver han butikkene med fast og fremoverlent hånd. De kan fortelle at året i år går mot å bli et rekordår for bedriften, noe som ikke nødvendigvis var gitt for noen få måneder siden. For når nordmenn skal belage seg på hjemmesommer blir det viktigere enn noensinne å skape hygge i hagen;

- Vi hadde egentlig begynt Ã¥ forberede oss pÃ¥ Ã¥ mÃ¥tte legge ned butikken og starte letingen etter et nytt prosjekt da Covid-19 pandemien kom til Norge, forteller Frank. - Men plutselig snudde det hele, og vi kan nÃ¥ se pÃ¥ en omsetning som er doblet fra sammenligningsgrunnlaget i fjor. Og vi har faktisk mÃ¥tte ansette flere folk, smiler han fornøyd. - Ja, vi kan nesten ikke tro at det er mulig Ã¥ skulle slite med Ã¥ fÃ¥ levert nok bad ut til vÃ¥re kunder, men varene flyr ut av butikken nærmest før de har kommet, legger Lisbeth takknemlig til.

Helsegevinst

Massasjebadene som Polarbad leverer er så mye mer enn bare vann med bobler i. Det kan Lisbeth fortelle når hun blir spurt om hva hun ser på som viktig å fokusere på fra deres side;

- For vår del er den største gleden at vi faktisk selger helsegevinst og familietid, sier hun engasjert. - Det at kunder kommer tilbake til oss og forteller om forbedret helse etter å ha tatt i bruk våre massasjebad, er noe vi setter stor pris på. Vi vet at massasjebad gir helsegevinst både når det gjelder å øke blodsirkulasjonen, få musklene til å slappe av og det kan gjøre underverker for huden, forklarer hun.

(Saken fortsetter under bildet)

Ã…ret 2020 ser svært lyst ut for salgsteamet til Polarbad Vest, som kunne starte Ã¥ret med Ã¥ bli kÃ¥ret til Norges beste spa-team. 


Rikt medlemskap

Det er ingen tvil om at Polarbad sine massasjebad er populære, og kundene kan i tillegg til badene se frem til en høst med nyheten «Garden house», et hagehus med mange funksjoner. Gjennom alle Ã¥rene Polarbad har vært med i B2B ARENA har de hatt gode erfaringer med Ã¥ fÃ¥ vist frem produktene de leverer. Og Lisbeth trekker frem flere gode verdier som Polarbad sitter igjen med som et resultat av medlemskapet i næringsnettverket.

- Det er rart med det, men vi kjenner faktisk pÃ¥ et savn, sier hun. - Gjennom alle Ã¥rene i B2B ARENA har vi bÃ¥de gjort gode forretninger og knyttet mange nære relasjoner. Det har hittil vært et medlemskap som blant annet har bydd pÃ¥ personlig utvikling gjennom nyvunnen kunnskap og faglig pÃ¥fyll. Man vet alltid at man med sikkerhet sitter igjen med en eller annen form for valuta etter arrangementene med dette nettverket. SÃ¥ vi hÃ¥per virkelig at vi snart kan møtes igjen, avslutter hun hÃ¥pefullt.