Bedrifter har ofte ulike behov og intensjoner når de skal finne profilprodukter til sin markedsføring. IDÉ House of Brands hjelper deg på vegen mot målet.
Ekteparet Line Skulstad Sunde og Rune Sunde kan fortelle om en spennende og variert hverdag i sitt arbeid med profilering av ulike bedrifter i regionen vår.
Publisert av B2B ARENA AS
den
29.10.2020 kl 15:13
Profilprodukter virker best når du velger et produkt som understreker målet din organisasjon ønsker å oppnå. IDÉ House of Brands leverer profilprodukter, klær, gaver, merkevarer og kampanjeprodukter til bedriftsmarkedet. De har over 30 års erfaring med å velge ut de riktige produktene sammen med kundene. Denne kreative og kvalitetsbevisste bedriften har vært med i B2B ARENA i over fem år, og kan skilte med å være størst i Europa som totalleverandør innen profilprodukter.
Ekteparet Line Skulstad Sunde og Rune Sunde er prosjektlederne for salgskontoret til IDÉ House of Brands i Ålesund. Og Line kan fortelle om en spennende og variert hverdag med kundene de leverer til i regionen;
- Vi betjener både mindre og større kunder i vår region, og det er spennende for oss fordi vi får vist oss fra en omfangsrik side. Siden vi er en bedrift som er totalleverandør på profilering er alle våre målkunder, forteller Line engasjert. - Vi hjelper både de som skal på messer, de som trenger julegaver, har behov for maskot, arrangører av «kick off» eller om det skal lages oppsett på arrangement for bedrifter. Vi er veldig mye mer enn bare profileringsproduktene vi leverer. Og jeg vil presisere at ingen bedrifter er for små, og ingen er for store, sier hun med ettertrykk.
IDÉ House of Brands kan nemlig levere veldig mye, og det meste av fysiske profileringsprodukter kan man komme og se i showroomet de har i sine lokaler på Holssletta. Det er mye som ligger i ordet «profilering», og Line har mange tanker rundt hvorfor flere burde tenke på profileringen av sin bedrift;
- For det første får du en enorm spredning av logoen din. Samtidig som vår jobb er å få bedriften til å tenke over at man skal ha en rød tråd i det man gjør, at merkevaren gjennomsyrer alt man gjør, og hvilke produkter man har, forklarer Line. - Om en bedrift for eksempel nå i korona-tider sender ut en liten pakke med smittevernsutstyr til samarbeidspartnere eller kunder, så viser man at man tar ansvar, samtidig som man viser omtanke, sier hun videre.
(Saken fortsetter under bildet.)
Rune Sunde og Line Skulstad Sunde er alltid opptatt av at kundene skal få de best egnede produktene til formålet. Og mange av produktene finner du i det flotte showroomet de har på Holssletta i Breivika.
Line forteller også at profilering på produkter ofte kan være undervurdert. Nettopp fordi om man treffer på selve produktet, vil det gi en positiv ringvirkning for bedriften;
- Er profileringen gjennomtenkt, og vi får legge i vår kompetanse, vil det gi en effekt. Vi har mye som vi lager på spesial, og med god kvalitet. Kreativiteten er det eneste som kan sette en stopper for hva vi kan lage. Ja, «the sky is the limit» egentlig, ler hun. - Og noe vi ser god effekt av er å ta med budskap sammen med logo, det er gull verdt for å vise til andre. Da får man vist mer av kjernen til bedriften, poengterer hun.
Én av grunnene til å være med i Sunnmøres største næringsnettverk er nettopp profilering av bedriften, og Line har gjort seg noen tanker rundt IDÉ House of Brands sin tid med nettverket;
- Vi verdsetter veldig høyt at vi er en del av bedriftsregionen og det som skjer i området rundt oss, og nettopp det gir oss en stor verdi når det kommer til medlemskapet i B2B ARENA, forklarer hun. - Vi synes det er spennende å se hvor mange forskjellige typer bedrifter som finnes der, og det er kjekt å følge med på det som skjer. I tillegg får vi veldig god kontakt med bedriftene, både profesjonelt og personlig. Man får knyttet til seg gode relasjoner, og de kan brukes begge veier, avslutter Line fornøyd.
Rune Sunde og Line Skulstad Sunde i anledning B2B ARENA sitt 5-årsjubileum i juni 2019.