Ã…lesunds egen blomsterpike

Visste du at du aldri trenger å glemme en bursdag igjen? BlomsterGården sprer ikke bare hverdagsgleder, de byr også på faste leveranser til bedriften din.

BLOMSTERPIKEN: Elisabeth Heiervang Eikrem, eier og daglig leder av BlomsterGården AS, sier at det alltid er kjekt å få kundene inn i butikken for å kunne hjelpe dem best mulig.

BLOMSTERPIKEN: Elisabeth Heiervang Eikrem, eier og daglig leder av BlomsterGården AS, sier at det alltid er kjekt å få kundene inn i butikken for å kunne hjelpe dem best mulig.

Publisert av B2B ARENA AS
den 09.04.2021 kl 15:15

BlomsterGården AS ble startet i 2011, i lokaler hvor folk i sentrum alltid har vært vandt til å se bugnende buketter i vinduene. Denne bedriften har blomster til enhver anledning, i tillegg til et alltid smilende personale. Man kan rett og slett ikke la være å bli glad av å gå inn den rosa døren i Løvenvoldgata. Eier og daglig leder, Elisabeth Heiervang Eikrem, har vært B2B ARENA sin helt egne blomsterpike i hele 6 år. Og på samme måte som man ikke blir lei av å få blomster, blir man ikke lei av alt det kreative denne dama kan servere ut til sine kunder.

Stort spekter på leveransene

BlomsterGÃ¥rden leverer blomster til mange ulike anledninger, og er opptatt av Ã¥ hjelpe kundene sine til de beste valgene i tillegg til Ã¥ levere kvalitet. I det daglige har de mange faste levereranser, bÃ¥de til firma og til private hjem. 

(Saken fortsetter under bilder.)

FARGERIKT INTERIØR: Det bugner av vakre vekster inne i butikklokalene til BlomsterGården.


Om din bedrift for eksempel ønsker Ã¥ gi ansatte en hilsen nÃ¥r de har bursdag, kan BlomsterGÃ¥rden ha ansvaret for Ã¥ huske dette og leverer det automatisk til den det gjelder pÃ¥ dagen. Ved Ã¥ ha en fast avtale trenger ikke bedriften Ã¥ huske pÃ¥ denne oppmerksomheten, det skjer nærmest av seg selv.

- Vi kan hjelpe til med mer enn folk ofte tenker over, forteller Elisabeth. - Og det er flere bedrifter som benytter seg av de ulike bedriftsavtalene vi har. Både når det kommer til dekorasjoner på kontor, kontorplanter for øvrig, ved spesielle anledninger og til andre behov hos bedriftene, forklarer hun videre. - Videre leverer vi blomster til alt fra barnedåp, bryllup, begravelser og ellers alt av små eller store begivenheter.
 

Kunnskapsrikt personale

BlomsterGården ser på alle oppdrag som en positiv utfordring, og de kan gjerne være med å hjelpe til med for eksempel pynting av lokaler dersom kunden ønsker det. Det er også en del som ikke er klar over at BlomsterGården også har interiørprodukter i butikken. Derfor er det er alltid kjekt for dem når de får kunden inn i butikken. Ikke bare får de vist frem vakre produkter de selger, men når kundene kommer inn kan de ansatte også få gi av kompetansen sin.

(Saken fortsetter under bilder.)

STILBEVISST: Om man kommer innenfor dørene hos BlomsterGÃ¥rden kan man se at de tilbyr langt mer enn bare blomster. 


- Det kan være greit for kundene vÃ¥re Ã¥ vite at vi ikke bare selger. Vi selger hele pakken, i form av at vi hjelper kunden med alt de trenger. Og sÃ¥ er det alltid ekstra kjekt nÃ¥r vi kan tilføre det lille ekstra, forteller Elisabeth engasjert. - I tillegg kan det være greit Ã¥ fÃ¥ frem at alle som jobber her har fagbrev, og at alle er faglig sterke ogsÃ¥ noe med servicenivÃ¥et. For eksempel kan vi forklare hvordan blomsten skal fÃ¥ best mulig stell, eller hvilken temperatur vannet de settes i bør være, fortsetter hun stolt.

Godt samhold i nettverket

Elisabeth har levert mange blomster opp igjennom årene, og i B2B ARENA-sammenheng er det intet unntak. De som har vært med på minglelunsjer har kanskje fått med seg en vakker bukett hjem fra det faste lotteriet, og flere dekorasjoner på de litt større arrangementene har damene hos Blomstergården lagt sjelen sin i. For BlomsterGården sin del har relasjonene blomstret, og det er noe Elisabeth selv trekker frem som en av de positive sidene ved det å være medlem av B2B ARENA;

- Det er én ting å se på hva man selger gjennom å være med i nettverket, men det som er helt spesielt er hvor mange gode sparringspartnere man får, det gode samholdet som blir og ikke minst det at det faktisk er lov å prate business med de andre medlemmene, forteller hun. - B2B ARENA har en god leder og Frank Victor har fått til et nettverk hvor man møtes som venner, gode samarbeidspartnere og får mulige kunder på samme tid. Det står det respekt av, avslutter Elisabeth.

SAMARBEID: Godt samarbeid under workshop pÃ¥ nettverkssamlingen B2B ARENA hadde pÃ¥ NMK i februar 2020. Her sammen med Sindre Veblungsnes fra Bypatrioten og Linn Christin Osnes Skiri fra Sorentio.